Friday 30 December 2011

My lastly post , for teacher , friend's and g******** . . .

Assalamualaikum...hari ni hari last aku on9...bosan lah aku x dpt nak on9 kan..buat kali ke 2 nya aku tinggalkan semua account2 aku...untuk kawan2 baru2 aku, "Sorrylah tak dapat kenal lame, i have to go" sorry sngt2 la...

For Teacher,
Assalamualaikum cikgu2 , manalah tau terbaca pos dari Saufi ni dahulunya saya nak mintak maaf dengan semua cikgu2...manalah tau sepanjang bersekolah kat sana sy banyak nakal...kacau2 orang ke bnyk kali x hntar kerja ke...ske ponteng ke...kerja khursus hantaq last2 day...sorry cikgu...:) ea!!! "SAYA MINTAK MAAF CIKGU" kalau bukan kerna ckgu2 sekalian sy tak dapat 8A1B meski ada 1B tersasar sedikit tapi terus terang sy amat bersyukur...jasamu guru akan ku kenang, jasa mu Walid dan Ummi membwa ku ke syurga...:D TERIMA KASIH CIKGU SAYA SAYANG CIKGU!!!!

Friend's
Assalamualaikum saudara serta saudari sekalian...aku mntak maaf klu d spanjang prkenalan kte ak ad terkasar trluke hati korang...aku x sngaja...maaf kn cheq nohh!!!! untuk kwn2 yg aku ade terbuli , ter "JOKES" lebih tu...maafkan aku lah...aku manusia lemah..x lepas nyerr dari buat silap2 ni...aku tau aku bnyk buat slh kat korang2..sbb aku sedar aku ni memang nakal dlm diam..lagi satu, pesanan bt org tertntu "SEMOGA BERJAYA PMR , I'LL LOVE U TILL THE END" hahaha.,..contact sye klu sudi...i'll waiting till 1 january 2012...thanx ;)....

G*********'s...

Assalamualaikum....awk jge diri, sy tau slme perknlan ini..sye ego, byk bt awk panas..dan sebagainya..klu awk ade terpndam something bgitau je , email je sye..maaf lah klu lpas ni jrang contact awk..inshaAllah klu panjang usia sye , sye balik malaysia..contact awk k..:D Assalamualaikum ya ukhtil mahbubbah..



Lagi satu pesanan untuk kwn2...Aku selalu update email..sbb email ni pnting...email aku menjana wang...so kene update tiap2 hari..hahah bkn hari la...dlm seminggu tu ade 4 hingga 5 kali aku check..so klu nk tnye khbar aku...ape ke...email aku je kat "aidid_ssaufi@yahoo.com" aku x deh masalah...ape yg nk kenalan ke ape ke...email je aku..aku ni okkey je, aku layan smua orang asalkan orang tu x gnggu aku ke ape kan...


Lagi satu hampir  terlupe...untuk Tieqa's sye tau awk mrah sye lagi pasal mlm tu kan..:) sye mintak maaflah bnyk2...sorrylah trpkse mintak maaf melalui post ni...untuk Ain's cabaran tu hrap awk trime lah k..:D hampa lah sye klu awk tolak...untuk Nilie kwn baru bdak SBP (SMSLD,SABAH) sye pun nk bersaingan dgan anda..tetapi sye tau sye kalah..:D hahaha tpi nk cbar gk lah...:D

0 comments:

Post a Comment