Monday, 12 December 2011

Bangun je kene marah..

Assalamualaikum.. tadi aku tidur pukul 6 lebih , lebih kurang macam tulah.. lepas tu bangun kene paksa , jam 8 tu dah kene paksa bangun... kene mandi pulak daa aku hari ni , abah angkat aku bagi mandi dah macam aku ni budak 5 tahun pulak nak kene mandi bagai..lepas tu aku tidur balik, then bangun pukul 12 tngah hari tdi.. haha lewat sangat kan?? x kesahlah aku bukannya perempuan pun nak kene banyak pantang larang, aku kaum Adam kaum pemimpin negara kelak nanti ..:D

0 comments:

Post a Comment