Monday 2 April 2012

x tau nk letak ape...erm...ape2lah..:D

Assalamualaikum....hari ni kat skolah semua kacau belau...ntah apelah yg trjdi tdy...kteorg dh mcm monyet sarkas...:D dh lah pnduduk kls ak x ramai mne...nmpk sngt kebisingan...yg lelaki dgn sifat pngacau depa...yg perempuan pn sme gak..usik mngusik dh mcm bkn skolah agme ... ckgu mne ni x msuk2??? aku yg kononnye baik pgylah bt PAFA...alhamdulillah smuanya sdah siap kne tick ! ceyh... ustaz johazi kte aku bdak first siap...bngge nie...

so...hari ni jgak...aku dh bt bnyk prkre bodoh...sngt bodoh aku rse....bngang lah ktekn aku pi tumbuk dinding...stresslah kt umah dn skolah...:D haha...dn inilah hasilnya...

puteh kn ?? yess i am..hahaha
lepas tuh...aku bt lah karya2 bodoh..wlupn aku tau tulisan aku ni buruk...ak tulis plk nme DBSR...sje je...:D dn nilah hasilnye...

yess3....buruk2...dh2 kutuknye..biaselah...aku lelaki, lelaki skekn simple...serabut plk klu pnuh dgn manik lps tu letak reben..pastu letak batu mar2 lah..hahaha mcm2 lh...ak x au okeyh..? aku lelaki normal..so ni jelah termampu ak buat...:D DBSR ade maksd tau... kau tau ape...?

0 comments:

Post a Comment