Sunday, 25 December 2011

Hujan membasahi bumi Semporna..

Assalamualaikum...sekarang ni aku dalam kesejukan sampai mematikan aircond , tidak tertahan kerana sejuknya menusuk ke kalbu dan badan2 ku yang agak berisi...pergi ke luar nak jln dgan siapa?? tiada teman nak di ajak kesana sini..rombongan dari kulim semua ke Pulau , aku x ikott...sbb yelah dah fobia dgan permainan mata seorg wanita sampai membuatkan aku tidak keruan.. tidak lalu makan dan segalanya dek kerana hentaman dosa wanita itu...ntah apalah sbb dy mmbuat aku smpai mcm ni..rpa2ny wanita itu 1 hotel dengan ku...aduhai , sungguh malang nasib diriku..memandang ke arah telefon yang menyakitkan hati ku dek kerana kreditnya ksong..nak call sape dengan krdit kosong??? call awek sungguhlah x ckop..aku mencari2 teman di seluruh hotel itu tapi hnya pekerja berbaju puteh ku temui..x kan lah aku berteman teman dgan mereka?? itu namanya menggngu mereka bkrja...x psal2 kene potong gaji..aduhai malang nasib ku..ku sngkakan gembira yang mendtg di ketika percutiaan ini rupa2nya hanya ketakutan..hahaha

1 comment:

  1. hik h0k !
    haha ! tu lahh org ckp klu jalan kn lebih afdal tundukkn kepla, x lah fobia :P
    lahh apa slh nya tolong pkerja tu , sec. rela hati, dpt pahala
    :D

    ReplyDelete