Tuesday, 13 December 2011

Sakitnye,,,

Assalamualaikum, tadi aku gaduh dengan adik lepas aku umur 14 tahun, gaduh pasal internet je, dy marah2 aku x tentu pasal dah macam mak nenek aku tengok... Tok mak pun tak mrah aku macam tu, entahlah ape angin budak ni, berani pulak dia marah2 aku macam aku ni adik2 dy... selalu mak backup aku sebab aku ni lah abang dan aku jugalah anak laki tunggal keluarga tu, cucu sulung lelaki pulak... tetiba , ummi ketuk pale aku 2 kali pulak tu ummi kte first tokk "dah besar still gaduh nan dak kecil" yg satu lagi "tak nak mengalah dengan adik" aku x tahan aku terus tumbuk dinding, jelah sakitnye bukan alang2 macam aku dah mati pun ada, sakitnye terase lagi ni, ummi ketuk x agak2 pening lalat aku dibuatnye.... sekarang ni aku merajuk sensorg x deh sape pujuk, walid pun x pjuk aku..

0 comments:

Post a Comment