Thursday, 8 December 2011

Gelagat orang twitter...

Assalamualaikum... dekat twitter tadi aku jumpa rmai kawan , kawan lme aku pun , ak jmpe... hahaha kawan baru pun ade , adelah sorg bdak aku baru kenal ni... dy cakap dy ni peminat Kpop, dy tnye aku lah kalau2 ak ni minat kpop gak ak cakap lah tidak, lepas tu aku tnye mcm2 kat dy smpai aku tnye knpe x minat artis malaysia je? lepas tu kwn baru aku tu ckp, artis malaysia sombong2.. hahaha kalau artis korea baik, aku pun x pasti lah betul ke tdk.. tpi bila da lme2 ak on9 kat twitter tu, hahaha baru aku sedar artis malaysia memang sombong, bukan lah nak buruk2kan tapi kalau ye pun tegurlah orang yg follow kte tu sekali pn x peh, yang pnting tegur ni x, kang hilang pemint baru sbuk nak cri peminat.. hahaha gelagat manusia memang peliklah... aku pun kadang2 x fham... Lepas tu, aku ni bnyk kali jgaklah twit org kat twitter tu, hahaha 1 pun dorang x blas.. ade pun kwn2 aku je twit aku blek.. haha aku ingat artis je yg sombong rpenye bukan artis pun sombong gak.. x sngke... macam2 lah , lantak dorang lah.. yang pnting aku ni peramah... buknnye matipun jadi peramah, paling tdk ramai kwn...

0 comments:

Post a Comment