Friday, 16 December 2011

Aku bosan..

Assalamualaikum dan salam sejahtera lah..:D hari ni aku bosan sangat so aku amek keputusan nak keluar jalan2 dengan adiik2 aku termasuk yang kecik...aku bwak smua, aku dah jadik mcam ayah kpda adik2 aku..hahaha, Ummi Walid aku pun cakap macam tu, yelah aku ni bukannye biase pun nak jalan sorg2...so Ummi aku cakap aku kenelah jalan bertemankan adik2 dah lah aku je lelaki... hahaha aku pun tak lame dah terikut nak jadi perempuan..ape nak jadiklah kan memang susah kalau jdi anak tunggal lelaki ni.. aku ni dah macam anak perempuan ape aku buat semua Ummi aku tahu, aku nak kawan dengan sape nak jalan dengan sape calling dengan sape mesej dengan sape smua kene jaga aku pun tak tahulah knpe , tapi mungkin lepas ini perhatian itu akan berakhir kott..sebab aku nampak Ummi aku mengandung dan mungkin juga anak lelaki, kalau anak lelaki mestilah aku ni dah tak kene sayangkan sebab kalau adik lelaki aku lahir aku bukan lagi satu2nya waris takhta segala2nya cehh, haha...

0 comments:

Post a Comment