Thursday 29 December 2011

Selamat Tinggal...

Assalamualaikum....aku x lme lagi nk naik form 4 , form 4 ni mse untuk enjoy ... sebab tahun depan nak tinggalkan sekolah dah pasal dah nak SPM then jumpa kat IPT ... untuk awak "good luck , tahun depan nk PMR right..kalau nak berjaya, fokus mase cikgu mengajar" pesanan senior kepada adik2 junior yang lain , yang akan menduduki PMR , "jangan lah nak main2 klu nk berjaya , mase guru mngajar jgn lah mngajar kat belakang means bercerita ngan kwn...kene senantiase fokus , x leh leka...leka sikit , boleh binasa...renung2lah..aku hanya mampu nasihat , klu ikot...alhamdulillah , klu x..sukati ang lah..kesah apa aku...sapa suruh ang bt lagu tu"  yang belum couple ni aku nasihatkan "jangan pandai2 nak relationship , anda akan binasa" aku tak sabar nak balik semenanjung , nak kemas2 rumah sblom balik johor..nak jumpa para2 peminat aku dan juga para2 scandall aku (macam lah ade) , lagi satu ... untuk awak "jangan lah nak jeles2 , i'm yours now...dy tu hnyelah kenangan, nk lpekan mmng x smudah itu...tapi percayalah only u in my hearts now...dont make me disappointed , think first before judge me sayang" ;)..

0 comments:

Post a Comment