Saturday 24 December 2011

Aku tak mandi bkn kerana takut..

Assalamualaikum...Percutian itu memang best orang2 cakap..cuma lemahnya iman jika ternampak sesuatu yang kurang menyenangkan mata...Lelaki kire okkey klu nampak lutut dan pusat..tapi wanita ni amatlah merisaukat aku..sebab tu aku stay pantai sahaja...Kenyit mata dgan aku menambahkan aku bertambah takut, percutian semperna kecermerlangan PMR bertukar menjadi malangnya mendapat dosa..masyaAllah...seksa jiwa aku melihat perwatakan serta pemaikaian, aku bertanya kepada Walid , Islam x wanita itu ?? Walid menunjukkan isyarat tidak tahu...ingin aku bertanya nanti dia cakap aku syok dekat dy.. terasa gatal mata ku melihat wanita berkenaan...wajahnya putih , cantik itu tidak ku nafikan...tetapi bermaknakah cantik itu jika tiada akhlaknya...wahai kaum hawa , amat aku tegas disini...jagalah dirimu dengan menutup segala aurat mu..inshaAllah kau menjaga aurat maka terselamatlah kamu...aku rasa macam nak stay hotel je tunggu sampai percutian ini selesai...terasa trauma bila ada wanita kenyitkan mata kpda aku.. dahlah aku ni penakut sedikit...masyaAllah...ya Allah bantulah hamba mu yang dedom ni...

0 comments:

Post a Comment