Friday, 27 April 2012

keputusan yg mnyakitkan...

Assalamualaikum...keputusan yg mnyakitkan hati dn mnyedihkan aku...
untuk pidato piala diraja bkn ak yg mewakili sekolah...kcewa sngt ak dgan kptusan
berkenaan...so kptusan ak kali ni... ak x akn ikut ape, atau mne2 pertandingan untuk
skolah, skit hati aku..bersebab bkn sbb ak dengki, cme ya Allah prempuan sogok btul
aku btul skit hati...dy siap memerli aku..x ape ak xdpt.. ni x dy critew 1 skolah yg ak ni
x layak langsung jdi pmidato...hei ! sedarlah kau lgi truk okey ! kau tu penah ske kt aku..
aku bnci kau sampai mamposs !

Tuesday, 24 April 2012

Sesi pemilihan untuk wakil sekolah di ulang semula..

Assalamualaikum..oleh sebab cikgu terlalu keliru sbb cikgu ckp "ktiga2 peserta sngt berbakat dn hebat2 belaka" oleh sbb itu amat sukar untuk memilih..tpi hari ni ade sesi pemilihan tpi kptusannya akan di umumkan esok..tdy kt skolah berpidato dpt cikgu rse gugup tpi blh simpan Alhamdulillah...setelah selesai ktiga2 peserta berpidato, cikgu minte smua student pidato bt pidato spontan..Alamak !!!! tajuknye dah lah susah...ckgu plk tu yg tetapkan ape ni.....menengah rendah bebas di suruh memilih =,= ape ni ??? dalam dilema...aku lelaki yg sgat ego tanak lyn perempuan , akhirnye,..ak layan jgak , pasal nk idea dri dorg...hahahaha sabar jelah.... thenn , 7 minit di beri mse untuk berfkr..kmi bertge pn memanfaatkn dgan seelok2nya...7 mnt berlalu ckgu tnye pde para peserta, "sape nk berpidato dhalu?" khairun jwb "mne ade sape yg ckgu, smue jgak xnk"...then 2 mnt berlalu, ckgu tnye soalan yg sme...so ak berfkr 30 saat, ak berdri then , bersedia untuk melaksanakan sesi pidato spontan...Alhamdulillah tidak tersekat2...:D tpi pde akhir sesi pemilihan..ckgu putus untuk mngumumkan esok...aku harap sngt dptlah.....yelah, bkn snang..plsss...mudah2an lah Allah berpihak pde ak..ya Allah...tlglah hmbe mu yg comel ini..hahaha perasan...

Monday, 23 April 2012

Pidato !!!!!!!

Assalamualaikum...tdy kat sekolah satu org cikgu pun x deh masuk, mungkin sebab jadual baru so x dehlah ckgu yg masuk...tpi cikgu add math msuk kels...=.= sedih jgaklah dy masuk...aku xfham dy ajaq ape??? pninglah kau add math...aku mnt kau smpai habis kudrat...tpi npe ak pyah nk fhm kau hah ??? apelah lu... so, hri ni jgak ade pemilihan pidato kat sekolah pasal 14 hari lgi nk bertanding peringkat zon dah...mse rehat tdy ade sesi saringan , aku je lelaki ? huhhh... mne kaum adam nie??? malu jgaklah psal ak je lelaki tpi, dlm pde mse yg sme aku bngge jgak ... then lwan sorg prempuan ni (aimi : 4 jauzz) wah hebattnyee dy...tpi syg gugup..wakwakwak... tangan nmpk sngt gegar ? hahaha...kesian kau kene kutuk dgan ak kt blog..x perh lah kre ok ape nme kau msuk blog aku...:D , sesi saringan tdy, aku jdi peserta yg prtme .. first gementar psal kat dewan pemilihan tu smuenye pempuan..HAHAHA ape nak jdi dgan lelaki ni lah ! heishhh..kcewa sngt ak kt korang nie..ape nak jdilah kaum Adam ?  memalukan korang...So cikgu putuskan keputusan pemilihan di beritahu esok skali dgan usul yg di tetapkn oleh cikgu sndri..antre aku , aimi dn khairunnisa...saingan hebat nie..ya Allah aku nk berpidato... !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Sunday, 15 April 2012

Aidil Zikri Saufian

Assalamualaikum...siapakah Aidil Zikri Saufian ? mirip nme aku ni adik aku yang tlah pn meninggal satu bulan setengah lepas...


comel kn ? mse ni dy x ckup bln...cme 8 bln je...tapi dah kluar...tetibe 3 jam lepas ibu lahirkan dy nie...Allah lebih sygkn adik Aidil...innalillah...Allah tak nk dy bt dose kott...smge adik di tmptkn di tmpt org2 solehah nnty kte jmpe ye adik....tnggu abi...^_^

Thursday, 5 April 2012

Aidid Zikir Saufi kuat marah daa...

Assalamualaikum....aku makin hari ceyh makin kuat marah ntah pasal ape...sbb dah nak tua kott...aku pun bkn bdak2 lagi dah 16 tahun okeyh...wlupun muke mcm nie

dah 16 tahun tau...org kte ni awet mude, sbb tu muke mcm bdak2....comel kn ? well..malulah x payah puji..:P hahaha

Monday, 2 April 2012

x tau nk letak ape...erm...ape2lah..:D

Assalamualaikum....hari ni kat skolah semua kacau belau...ntah apelah yg trjdi tdy...kteorg dh mcm monyet sarkas...:D dh lah pnduduk kls ak x ramai mne...nmpk sngt kebisingan...yg lelaki dgn sifat pngacau depa...yg perempuan pn sme gak..usik mngusik dh mcm bkn skolah agme ... ckgu mne ni x msuk2??? aku yg kononnye baik pgylah bt PAFA...alhamdulillah smuanya sdah siap kne tick ! ceyh... ustaz johazi kte aku bdak first siap...bngge nie...

so...hari ni jgak...aku dh bt bnyk prkre bodoh...sngt bodoh aku rse....bngang lah ktekn aku pi tumbuk dinding...stresslah kt umah dn skolah...:D haha...dn inilah hasilnya...

puteh kn ?? yess i am..hahaha
lepas tuh...aku bt lah karya2 bodoh..wlupn aku tau tulisan aku ni buruk...ak tulis plk nme DBSR...sje je...:D dn nilah hasilnye...

yess3....buruk2...dh2 kutuknye..biaselah...aku lelaki, lelaki skekn simple...serabut plk klu pnuh dgn manik lps tu letak reben..pastu letak batu mar2 lah..hahaha mcm2 lh...ak x au okeyh..? aku lelaki normal..so ni jelah termampu ak buat...:D DBSR ade maksd tau... kau tau ape...?