Wednesday 7 December 2011

Let's me introduce...

Assalamualaikum , nama tn. pnya blog ini ialah Aidid Zikri Saufi anak kepada Nazmi Roslan , merupakan calon PMR 2011 dan calon SPM 2013 insyaAllah , seorang yang sukakan benda2 mencabar , sukakan blogging , lagu2 , :) ... sy suke muzik , irama dan lagu tak boleh di pisahkan.. bak kata Tan sri P. Ramlee "andai di pisah lagu dan irama , lemah tiada berjiwa , hampa" begitulah lirik lagu Getaran Jiwa By Arwah Tan Sri P Ramlee , semakin lama aku tengok lagu tu lapok di akibatkan banyak da lagu menengelami lagu2 lama.. tapi terus terang dan sejujurnya aku suke lagu tu walaupun dah lame yelah , zaman tu zaman mak aku brkejar2 dengan ayah aku.. aku tengok lirik lagunye mngandungi seribu makna... sepertinya ada yang ingin di sampaikan setiap dari senikata lagu by Arwah Tan Sri P ramlee ... orang cakap kdang2 lagu baru juga x bgus.. :) so di teruskan lagi perkenalan ini , aku anak seorang guru sekolah menengah kdua2 mak dan ayah aku guru.. aku adelah ank sulung daripda 5 orang adik beradik dan aku jugalah anak tunggal lelaki kat family ini... sampai di sini dluy2 post aku yg pertme ini... ingin merasmikan blog aku yg trsyg ni..

0 comments:

Post a Comment