Saturday, 10 December 2011

Mane dy niy...

Assalamualaikum.. alah, dy tak on9 lagi lah.. aku dari pgi hingga ke ptg penat sangat tunggu dy.. on9 lah cik, Aidid sungguh bosan..:D nak mesej uuuhhh aku takut pulak.. takut dy x layan tu je heeee~ :D masalah juga kan kalau dy x layan? kat twitt-twitt pun dy macam dah tadek idea je borak-borak dengan aku , ape lagi kalau mesej mesti ketadusan idea nak sembang kan?? aku bosan2 macam ni lagi tadek idea nak cakap btw, aku x boleh lupa dia cakap ayat aku "berbunga-bunga" dy suke.. hahaha :D malam tu aku pun berfikir lah sekejap.. kawan nan perempuan tak lah membosankan...

0 comments:

Post a Comment