Sunday 25 December 2011

Over sea..

Assalamualaikum...Aku hanya berehat dekat bilik hotel tanpa pergi kemana2...sedikit terkedu dengan cadangan Walid yang agak memaksa...Walid cadangkan aku macam ni taw "Abang , keputusan PMR cemerlangkan ?" Aku : "angguk dan pandang muke Walid je" Walid : "Tadi Uncle Pyzam nan aunt" Aku : "then ?" Walid : "Walid dah urus semua , nak hantar abg duduk dengan Uncle nan Aunt...yelah, dorangkan xdeh anak yg besar" Aku : "walid dah tanak jge abg ? , aku pndang muke Walid nan Umi silih berganti" Umi : "bukan x nak jge syg, cme ummi nak yg terbaik untuk abg" Aku : "bukan Walid jnji nak send abg skolah dekat air itam ke???" Walid : "memanglah cme Walid nak abg jdi pndai, jgn rsau lah ameer pn pgy sne...ade jgk teman abg kn??" Umi : "betul tu syg , Ameer ade ikot sme..nanti klu abg ade cuti abg blik malaysia lah ea??" Aku : "hanye mampu mengangguk je" Sadis lah...aku nk stay malaysia je...aku tanak pgy mne2..aku tak suke stay dengan Uncle dekat over sea tu, aku bangga study sini..apalah daya aku kan , aku tak boleh bantah ckp Walid dengan ummi aku.. Aku boleh terime kalau Walid nan umi aku send aku skolah dekat skolah berasrama penuh sekalipun aku tak kesah..ni nak send aku jauh2 plk....Aku tak biase jauh dari family..nak ckp mcm ni dgan Walid , nnty walid ckp aku ni derhaka plk daa...

0 comments:

Post a Comment