Thursday 29 December 2011

Aku ni arrogant sngt ke?? ego ak tingg ke ??

Assalamualaikum...hari ni nak cakap sikit ni...ada orang cakap aku ni arrogant a.k.a sombong, knpe??? aku sombong ke??? sesetengahnye ckp macam tu, mcm ade sorg kwn FB aku ni terserempak dengan aku kat TAWAU cara melihat memang sah dy cam aku..dan aku sangat sure dy kwn FB...ni bukan pasal perasan or tidak ni memang kenyataan budak tu siap tanya ni "Azs Zikrullah" kan ?? orang yg pgil aku zikrullah kwn FB jelah..kwn2 skolah pgil aku "Aidid" my family panggil aku "Zikir" klu yg lain2 tu panggil "Saufi" kot..hahaha ntahlah no comment dude!! lagi satu ada yang ckp aku ni ego x bertempat, HELLO ! sorry sikit ea...ego tu memang perlu, aku ego bersebab, bagi aku kalau ego x deh boleh jdi di katagorikan seseorang itu "tuttttttttt" adelah..hanye aku shaja yg tau...hati aku memang walid dengan ummi aku je boleh fham...x deh sape lagi yang tahan dengan sikap aku yang ego..sbb aku mmng mls nk jatuhkan ego aku...dah pernah jatuh, tapi aku juga pnya hati kalau da kene main..okkey STOP tembok besar cina kembali bersarang di HATI ku EGO aku akan melambung tinggi sampai 100% , kalau ego aku dah turun kira okkey lah...orang membuatkan ego aku turun memang bertuah..(bagilah) So kepada yang berkenaan...kalau terasa dengan sikap ego aku.."I'M SORRY TO SAT LAH" ni aku tetap aku....aku cuma nak jadi diri aku, diri aku memang ego..so terima lah kenyataan..:)

0 comments:

Post a Comment