Sunday 11 December 2011

Lain je hari ni..

Assalamualaikum... hari ni aku jadi panas baran, aku jadi tak dapat control marah bila abah suruh tolak ansur dengan adik... entah knpe aku nak sangat on9 kan hari ni, budak yg aku tunggu semalam tu pun dah tak layan aku dah.. sebenarnya aku tak pun nak couple nan dy, cume aku minat dengan dy tu je... semua orang salah tafsirkan perasaan minat aku tu, abah pun fikir yang aku nak tinggalkan dunia single aku... abah cakap sejak aku buka fb balik mulakan blogger balik aku dah berubah 100% tapi bagi aku tak pun...

petang tadi adik2 aku semua kurang ajar, cakap aku ni dah kemaruk nak bercinta aku dengan ringannye lempanglah adik aku yang lebih tua, ade pula patut 4 orang adik aku tu serang aku, cis ! sakit pinggang aku kena nan budak ber4 tu.. rupanya da sepakat nak belasah aku..mentang2 lah aku ni tak deh adik lelaki, berpakat pulak adik2 pempuan aku tu belasah aku adushh! poor brother..

0 comments:

Post a Comment