Friday, 7 December 2012

Sengal jugaklah..

Assalamualaikum, lame x jenguk .. tahun depan msti langsung xdpt jenguk, tpi jgn rsau.. lepas ak spm ak jenguk la.. :D hehe, kisah hati aku ni mcam makin parah.. klu lah c isya ni depan mate ak , nk je ak baling dy.. suke2 je dy mention Farah dgn Zafirah kt twitter.. kalau jeles, buat cre jeles.. ngok! -_- amek kau.. pempuan ni ya Allah ego dy, kalah ego ak yg melangit.. ak pun x deh hati habuq mcm bdak ni.. kalau boleh, satu hari tu dy nk maki ak je.. entah besar mne dose ak kt dy smpai nk maki2 ak.. gila bodoh taik, demikian la ayt si budak ni.. dy memang budak pn, aku no komen la dgn budak ni.. Dah berbagai kata ku ucap, ceyh nak pujangga plk.. Sorry ! ak bkn budak sastera ! :D , aku budak budak.. HAHA x memasal jdi budak, sedar la diri tahun depan nak masuk tingkatan 5 dah.. Makaih, cepatnye mase berlalu.. Bagai ape ntah.. -,- malas nk fkir doo !! ape nak buat erk?? aku rasenye tak boleh tido mlam ni, tpi klu da tkut sngt , pakse jelah mate ni terlelap, org kte lme2 penjam mte, terpejam jgak.. tpi ak igt lepas on9 nk tngok buku, dah lame tak tngok buku entah ingat lgi ke tak ak dgn pelajaran ak.. Perghh !

0 comments:

Post a Comment