Wednesday 16 May 2012

sorry...

Assalamualaikum....


milik siapakah kaki ini...yess ! aidid zikir saufi pnye...:D hbt x ? ni psal aku jtuh mtor..hish3...lps kne bedah darah still kluar tnpe hnti...xsape yg tau..lps ak dgan pakcik ak kmlngan mlm tu...keesokannye dn keesokannye..aku kemalangan motor plak...mngkin adik ak ckp btol ak bwk  mtor giler2..hehehe...sbr jelah...






nilah kreta yg pakcik ak pndu...kteorg kmlngan...mlm tu ak x deh kcedraan yg truk...cme hdung ak patah...3 hri kmudian..jeng3...aku jtuh motor..nakal x anak Nazmi Roslan ni...hahaha...smpai skrg sbnrnye ak rse skit...pgy skolah dgan mnggunakan tongkat ali...hahaha...tulah nakal..pdan muke..hahaha..jgnlah jdi mcm aku...pde sesiape yg tau tu..sorry x bgitau..:) kaki je...yg lain okeyh...

d samping itu, aku ade brite lg..ni pg tdi brlaku..mse2 jwb exzam, tetibe guru pngil...saufi ade call untuk awk...ak pn trkjutla dri spe plk kn..suspen2...upenye dri ummi..hdung smbat, comfirm ngess..rpe2nye..walid trsyg dh sdar...tpi ummi kte dy x bnyk ckp..tdy pn mse ak pgy lwat dy , dy tido...hehehe...abi syg walid..:D



0 comments:

Post a Comment