Friday, 9 December 2011

Hari Hari ku...

Assalamualaikum hari ni pnyerlah penat, badan ku terasa penat.. lemah pun ade juga lah... aku cari nama ni sebenarnya tapi dia tak on9.. mungkin tadi pagi dy on9..:D tetibe terasa nak chat bersama si dia yang ku minati (mungkin juga) lagaknya membuat aku tertarik padanya entah kenapa aku pun tak tahu.. there are something gaya dia menarik perhatian ku..:D tapi siapalah aku nak di padan dengan dia aku sedar siapa aku.. dy mesti cakap yang aku ni bajet perasan lebih aduhhh ! rosak ayat berbunga aku (bukan nak mngayat) , tadi aku jln2 round2 FB nak cari kawan2 lama.. lepas tu aku ni tengah bosan lah katekan tengoklah picture2 kwn2 lama aku kan ade sorg kawan kau ni bergambar ya Allah lurah dy nampak serius dosa aku dah banyak lepas tu bajet pulakkan aku nampak perempuan tu... ya Allah ampuni mataku, buat muke ala2 beruk pulak... hahaha apelah nak jadi...

0 comments:

Post a Comment