Thursday 22 December 2011

PMR yang buat aku terkejut sakan...

Assalamualaikum , hari ni hari yang sangat buat aku sangat-sangat takut..sebab hari ni result PMR keluar..Mase menjejakkan kaki ke sekolah rasa degupan jantung ku yang deras seakan2 ada perkara buruk akan berlaku..Aku buat keputusan supaya Walid yang ambil keputusan aku dan aku stay kat luar jeh..Walid keluar dengan muka kelat aku takut je abah langsung tak tegur aku...Aku tanya Walid , Walid langsung tak senyum..Aku pun tanpa disedari aku menitiskan air mata...Sedihlah kan, Sampai rumah je walid cakap dengan aku macam ni tau "Kau ni Along asallah leh dapat keputusan macam ni?? macam mna along study ni????" Aku pun cakap lah "Along study macam biaselah , ikot jadual yang Walid tetapkan" Walid : "ermm , walid tak rse along ikot jadual tu, klu ikut takkan lah sampai macam ni, belajar ape jelah kat sekolah" Aku : "snob,snob :'( sedih sampai nges teresak esak" Walid : "Asal nages ? , x gentle lah" Aku : "Along tak dapat jadi anak baik, x leh jdi contoh kpada adik2" Walid : "Laaa, knpe plk daa ???" Aku : "sbb along gagal lah, along buat walid kecewa" Walid : "sape cakap gagal long? , Walid tnye nape leyh dpat sampai 8A 1B ni...hahaha" Adushh kene dengan Walid , aku : "apelah buat suspen je..(snob..snob..) hahaha memang kenelah aku..padan muke aku suke menyakat orang kan aku dah kene sakat dengan Walid...agaknye aku suke menyakat org ni ikot walid kott..hahaha :D

0 comments:

Post a Comment