Thursday, 29 December 2011

Lusa dah..

Assalamualaikum...lagi beberape hari shje lgi aku akn meninggalkan bumi SEMPORNA lalu pergi ke tempat aku semula...pada 3 january aku akn bertolak dari KLIA ke PERT aus...x sngke yg aku akn bersekolah ke tempat orang...sedih jgak...pada usia semudah aku kene tinggal dengan orang, aku x nafikan aku adalah anak yang paling manja pada kedua ummi dan walid aku..aku tak sanggup nak pergi, tapi selama aku berpijak di bumi yang nyata ni..aku tak pernah nak membantah cakap ummi serta walid aku..takut jadi anak tanggang, terfikir jugak lah kan..klu pergi ke sana mesti hidup tak sesenang sekarang..mesti aku jadi gatal...kaki perempuan, kaki botol dan segala-galanya lah..seperti yang dinyatakan oleh walid aku sendri, aku ni cepat terpengaruh adushh..nak doa tak jadi, dah beli ticket dah...:(

0 comments:

Post a Comment