Thursday 8 December 2011

On9 twitter, FB, blogging2..

Assalamualaikum.. Dari jam 12 midnight tadi aku on9 dengan sorg budak perempuan sampai sekarang.. haha , :D muke dy sebijik dengan Arinah Alifah budak yang hampir jadi makwe aku tapi Madhi dapat dulu... sekarangan ni sebenarnya nak ceritalah kenapa aku tak dapat makwe , aku banyak kali try nak ade makwe tapi setiap 1 gadis tu mesti ade halangan aku pun tak tahu kenapa.. :D takdir Allah , tiada mustahil... berbalik kepada budak yang aku baru kenal tu, aku pun tak tahu macam mana boleh follow dia dan dia boleh follow aku.. kebetulan aku pun mase tu tengah bosan gilerr , ape lagi aku pun layan lah sampai sekarang dia baru je lepas off9.. :D dah dekat 3 jam kiteorang chat aku langsung tak rase bosan... langsung...:D aku suke chat dengan dia.. Btw, nice to meet u there...

0 comments:

Post a Comment