Wednesday 14 December 2011

Cintaku tak di pandang..

Assalamualaikum dn salam sejahtera, ptg2 mcm ni aku dah rse kcewa.. rsa sgala2nya... nver minelah mungkin dy dah perasan aku suka dia.. dia langsung dah x layan aku dah..dy x nak aku, dy ignored smua bnde datangnye dri aku.. aku pun dah di bagi pentanda ni , it's means selamat tinggal..:) "sy unfren awk dluy, sy faham smua bnde yg awk buat tu...sy add awk dluy, sy unfren awk lah ye?? maafkan sy terpkse tekan butang unfriend..Assalamualaikum" mungkin lepas ni, aku akan setia pada dunia blog dan lain2 hal yg aku ada org somethinglah... aku bosan mencintai seseorang yg xkn dpt cintai aku, tapi it's okey, kecewa memang ada.. but, like my friend said "bunga bukan sekuntum" , so now i let u go... Assalamualaikum ukhtil mahbubah...

0 comments:

Post a Comment