Wednesday 21 December 2011

Aku tak deh yang nak...

Assalamualaikum...hari ni aku nak cerita pasal diri aku yang tak nsem dan agak nerd kate cousin aku..orang kalau dah kene add ni kalau budak tu peramah lah...dy akan bgi salam klu islam then cakap "intro plssss" so sblom aku ceritakan cerita aku...aku akan cerita satu persatu...name aku Aidid Zikir Saufi Bin Nazmi Roslan , aku ni anak tunggal lelaki dalam family aku..umur aku 15 tahun besok aku nak ambil keputusan PMR aku..aku ni budaknye agak pemilih memilih pasangan untuk di jadikan makwe pasal tulah aku sampai sekarang tak deh makwe...tapi kan, bila aku tak suke orang tu...orang tu suke aku pulak...sesiape je yang aku suke ni mesti akan pergi dan tak akan layan aku...aku pun tak tahu sial apelah..malang...sebab tu aku tak deh makwe..lagi satu faktor yang menyebabkan aku tak deh makwe...Walid aku (Abah aku) , tak kasik couple2 ni sbb tu klu nk cple ak akan tnye bdak tu cple kte dua je tau..dn kebnyakannye x nak, nak hebah bagi 1 dunia tahu tu aku tak nak..kalau sesape tnye bgitau lah klu sndri ckp adeshh nnty orang cakap syok sendri tu yang aku tak nak...tapi sekarang ni aku belajar untuk mengelak dari namenye perempuan...ak dah serik jatuh cinta dengan org2 yg tak akan hargai cinta aku...yelah depa2 pun cantik kn dpt ape je couple dengan aku ni..nk kte brduit aku ni kuli2 sahaja...tak berkereta, ada pun walid pnye..hahaha tak peh lah... untuk org yg aku syg dn cintai "jge diri, jgelah cinta tu...pilih lelaki yg leklok, jgn pilih lelaki yg x bgus...sy tahu pilihan awk adlah yg terbaik...btw,jgn putuskan silaturrahim sy cme suke awk, awk x ske sy tu x jadik masalah...:D" tak peh lah biarlah aku menjadi pencari cinta 13 tahun akan datang inshaAllah akan aku temui seseorang yg syg aku...dan lepas ni aku mlas nk pilih2 ni..klu ade tu adelah...aku akn hargai dy...:)

0 comments:

Post a Comment