Monday, 23 April 2012

Pidato !!!!!!!

Assalamualaikum...tdy kat sekolah satu org cikgu pun x deh masuk, mungkin sebab jadual baru so x dehlah ckgu yg masuk...tpi cikgu add math msuk kels...=.= sedih jgaklah dy masuk...aku xfham dy ajaq ape??? pninglah kau add math...aku mnt kau smpai habis kudrat...tpi npe ak pyah nk fhm kau hah ??? apelah lu... so, hri ni jgak ade pemilihan pidato kat sekolah pasal 14 hari lgi nk bertanding peringkat zon dah...mse rehat tdy ade sesi saringan , aku je lelaki ? huhhh... mne kaum adam nie??? malu jgaklah psal ak je lelaki tpi, dlm pde mse yg sme aku bngge jgak ... then lwan sorg prempuan ni (aimi : 4 jauzz) wah hebattnyee dy...tpi syg gugup..wakwakwak... tangan nmpk sngt gegar ? hahaha...kesian kau kene kutuk dgan ak kt blog..x perh lah kre ok ape nme kau msuk blog aku...:D , sesi saringan tdy, aku jdi peserta yg prtme .. first gementar psal kat dewan pemilihan tu smuenye pempuan..HAHAHA ape nak jdi dgan lelaki ni lah ! heishhh..kcewa sngt ak kt korang nie..ape nak jdilah kaum Adam ?  memalukan korang...So cikgu putuskan keputusan pemilihan di beritahu esok skali dgan usul yg di tetapkn oleh cikgu sndri..antre aku , aimi dn khairunnisa...saingan hebat nie..ya Allah aku nk berpidato... !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

0 comments:

Post a Comment