Friday 6 January 2012

Wahai blogger..

Assalamualaikum..rasanya ni first post untuk 2012...hahaha , lme x updated (rasenye)...bosan,sunyi sepi hidup...aku hidup penuh dengan tekanan...hahaha aku tak dapat tawaran ke KISAS, selangor..tapi Walid dengan Ummi aku cakap "tak payah lah nak skolah jauh2..sme je , sekolah kat johor jelah dok dengan tok wan" aku bagi respon senyum...itulah diri aku..senyum selagi mampu...menangis kalau tak mampu...x peh lah..mentah2 aku tolak tawaran pergi KISAS memang sayang..tapi ape boleh buat , x deh restu ibubapa..aku tak kesah lah..:D yang penting aku leyh study lagi...btw, aku tak jadi sekolah oversea...aku baru 3 hri kat sna..walid nan ummi aku dah tempah ticket untuk aku balik malaysia...tidak ke sadiss ? memang sadiss aku ingat dah kene buang tadi rupanya caring juga kan ibubapa aku kat aku...:D

0 comments:

Post a Comment