Thursday 19 January 2012

Kesah Aidid's di sekolah menengah tinngi...(form4)

Assalamualaikum...semalam dah 16 hari aku ke sekolah....dengan gelaran pelajar sains tulen...mengambil lebih kurang 11 subjek kat sekolah...semuanya subjek killers bagi aku lah...memang payahlah nak study, Add maths boleh lah tahan...tapi tadi aku try jawab soalan yang Walid bagi alhamdulillah dpt...:D biologi lagi 1 hal , agak mencabar keimanan aku sebagai seorang pelajar yang amek sains tulen...agak mencabar jugak walaupun tidaklah seberapa sebab walid aku pun cikgu biologi..:D hahaha...Fizik aku still x abis fikir...kenapelah aku boleh  cakap susah sngt lah nak bwak subjek tu???? tapi secara am neyrr memang susah pun...aku rse fed up nak teruskan berada di kelas sains tulen , kelas pertama pulak tu...kalau bukan sebab walid bnyk berikan bimbingan rohani aku dah terjun dah bangunan tingkat 4 tu..nak tengok gak aku tahan ke tidak,...hahah nak tunjuk hero sikit , tengok2 mayat dah jadi daging kisar..hahaha, kimia adalah susah sikit...tapi macam senang je aku rase rsenyelah...kimia mcm sains biase cme mndalami skit , belajar pasal atom2...tapikan ramai yang ckap aku boleh, cme sje nak bebankan diri dengan kesusahan...yg memecahkan otak aku sebenarnye Arab tinggi , dah nme pun TINGGI mestilah susah...lebih mendalami berbanding komunikasi...aku rse nak tkar skolah...lagi 1 selain dri tekanan dari segi aliran 1 lagi aku masalah dgan sory bdak ni...dri hari aku ckp aku ske dy..dn mnunjukkan rse ske dkat dy , dy mmang dah xpenah layan aku..agak nye da ade pkwe..alah kesahnye kan ?? aku pn ade mkwe gak lah...aku niat bkn ape...cme nk jdi frens...tu je bkn lebih...:D asallah nak balas chat pun payah ?? cari mcm putus jekan...dah lah da lewat besok nak jalan ke KL...

0 comments:

Post a Comment