Tuesday 24 January 2012

Pagi2 berat nk bngun ..

Assalamualaikum , hari ni hari start sekolah memandangkan aku sekolah kat sekolah khas untuk budak2 islam so xdehlah penghuni cina...ade pun Islam dah... cikgu pun yg ade , tamil je...yg lain melayu dn kadazan , xdeh yg cina...sbb tu cuti 2 hari je...kedekut cuti kan sekolah aku?? hahaha ,...aku hari ni demam tau , sebab semalam aku jalan2 terkene hujan palee aku lpe nak mamam ubat panadol , tu yang panas suhu badan aku yang teramat tapi sempat gak on9 tau...dasyat kn?? yelah bosanlah aku...so pnjam laptop walid japp nak on9 nak hilangkan demam yang menyusahkan diri aku nie...xlme pun aku on9 kejap lagi aku off9lah...:D hebat kn??? tapi , aku memang selalu mcm nie..kene hujan mesti skit yelah golongan darah aku pun , golongan darah cepat sakit...klu x asma time2 hujan , demam + asma lah . . Asma aku ni dah mcm2 cre nk bgi ilang tpi still gk x ilang2...heran aku di buatnye...haishhh...

0 comments:

Post a Comment