Friday 23 March 2012

Luahan...

Assalamualaikum...aku dri kecil hidup dgn sngt2 snang...mmng snang...ak pn ntahlah biler nk dpt ssh...pakcik2 aku pn ckp bnde yg sme..tetibe sorg pkcik ni ckp aku ni ank angkat sbnrnye...nk tnye walid pn ak x brani...ak tau tu prtnyaan yg blh mnybabkn tngan walid hnggap kt muke ak..wlupn ak tau walid x pnah stuh aku skali pn,..plaing tdk kne mrh je lbih...ape yg ak blh sorok dri walid ? smuenye walid tau...bnde yg ak smpn pn walid tau...smue walid tau...sorok mcm mne pn...hide kt lubang cacing pn walid tau lah...klu btul ak ank angkat npe walid leyh tau smue sifat2 aku..pas tu tok mak ckp walid dgn ak persis sngt2,...x derk beza...dri hujung rmbut perngai ak sme nan walid yg mmbezakn..muke ak ade mix ummi...npe uncle tu ckp ak ank angkt ? ak mmng tau dy x ske ak..tpi klu ye pn jgnlah ckp ak ank angkat..heyya...tpi alhamdulillah ak dh tnye dah ummi siap bwak al Quran...dn tdy adelah saat yg paling sedih yg penah ak rse,.ak x pernah sesedih tdy...dh lah aku tngah demam...haihshh...

0 comments:

Post a Comment