Tuesday, 20 March 2012

Esok SPM keluar...Sijil Paling Menakutkan...

Assalamualaikum...hahaha..jgelah korang esok spm result  kuar smge lulus yeah batch 1994...dan bgitu jgak kpde sesiape mngulang...smge cemerlang dgan jayanya...aku ni lme lgi nk spm thun depan...tpi tulah..walid aku soh kuar dari jdi bdak sains...bknlah kluar terus, tpi dy soh fikir2kan..sebab sains tulen arab ni ssh ktenye...ntahlah walid aku kadang2 fikiran berubah2...kdang2 push lebih...kdang2 bg luntur semngt...aku pun dgn style nk test walid brktelah.."klu mcm tu abg nk kuar dri kelas sains nk msuk sastera blh? abg minat sastera.." Walid "klu dah itu mnt kmu...silakan...walid mls dah nk control kmu...tpi elok2 jgak pilihan tu..bknlah walid ckp sastera tu x bgus cme...kmu sdri leyh fkir..kmu tu anak walid satu2nye lelaki...walid nk kmu jdi kebangaan kluarga.." Aku terdiam jerk...x sngke aku jdi harapan kluarga..hehehe...Walid ! abg jnji akan jdi Doktor 1 hri nanti...bdak selekeh ni akan pkai jgak baju wane puteh tu..hehehe tnggu lah...!

0 comments:

Post a Comment